Saturday 31 May 2008

They know, but do not notice. Or do they notice, but not know? [PART II]

1. People get first impressions from me EVERYTIME I meet them the first time. Can't help it. Tapi aku adapt when I get to know them better. Maaf.

2. Aku tak pandai menghayati aiskrim, coklat dan sewaktu dengannya. If they're nice, they are however you savour them. Aku makan laju (rujuk Bab 1).

3. Don't blame me kerana menyayangi wanita, dan sentiasa disayangi mereka. Thank God of Your creation untuk kaum Adam. Gratitude for all you girls for making me who I am now.

4. Nak kakak, tak mahu abang. Tak apa, aku masih sayang adik-adik aku.

5. Cepat friendly, kalau kena gaya. "Mesra alam"? Atau semata-mata poyo?

6. NIKE mad! Ayah sendiri cakap, quoting him, "you act crazy bila nak NIKE, nak jadi orang gila?"

7. Aku suka kasut. Walaupun sebagai seorang lelaki.

8. Handwritings - change with mood. Ada yang boleh "baca" personaliti melalui tulisan. So... Aku versatile? Unpredictable? Kreatif - mungkin?

9. A procrastinator I am. I'll write more about this later.

10. Can be childish at times. More like seeking attention.

penat. panas. summer comes early this year. kulit bakal bersalin dua tiga hari nanti. sunburn. yang lain pula bakal jadi udang bakar, tak gelap tapi merah. kasihan, tak cukup melanin...

2 comments:

Hann Haidar said...

i love this entry so much.

its like revealing on the depth of eemran.

j z . z said...

nike crazy/.

yarh.

mmg ko mental.