Saturday 24 May 2008

They know, but do not notice. Or do they notice, but not know?

1. Aku jalan laju, since Primary School.

2. Aku paling anti orang buka cerita tapi tak pandai nak habiskan. You don't wanna fuck halfway then stop, do you?

3. I DO have PMS. Deal with it. Jangan melayan kalau tak mahu sakit when the time comes.

4. Tak suka orang makan tak habis bila dengan aku. Orang Afrika ramai yang kebulur. Kita bantai makan sikit, the rest for the bin. Pardon me if aku nampak gelojoh cuba habiskan makanan kalian yang hampir terbazir.

5. Aku ada 2 nama Mat Salleh. Hehe... More like nicknames sebenarnya.

6. Problematic when it comes to money. Duit. Wang. Fulus. Boros.

7. Sambungan no. 4. Aku suka makan. Tak memilih.

8. Kuat merajuk. Tapi senang dipujuk. Jarang-jarang pula recently.

9. Right-hand dominant, tapi berkaki kidal.

10. Prefers to be in the dark in my room. Aku sendiri baru perasan dua tiga menjak ini. Welcome to the Dark Side. Haha!

cukuplah 10 dulu. aku pun tak boleh nak fikir banyak lagi sekarang. nanti aku buat second, third, and blah blah list lagi.

oh. i got injured last weekend. jatuh dari trampoline jiran sebelah rumah. hyperflexed my neck.
sekarang leher aku cracks tiap kali aku pusing kepala. padan muka.

so... siapa antara anda yang tahu semua di atas tentang aku?

2 comments:

Hann Haidar said...

font kecik besar.

nice.

very nice.

xP

j z . z said...

ko gile nike??..

(: