Saturday 19 April 2008

You're happy? Good.

Weather - awesome! Got me up earlier today. Pukul 9 pagi aku dah terjaga. Silau mentari menyinar masuk dari tingkap bilik. Bukan bilik aku.

Freshened up.
Had breakfast.
Browsed the Net.
Chatted with some mates.

Permulaan hari yang indah dan ringkas. Then somebody decided, "Hey, why don't I fuck up his day? It'll be fun!" Aku tak perlukan postman untuk sampaikan apa-apa kepada mereka. Kalau aku mahu, aku usahakan. Kalau tidak, "Please, could you let him/her know..." Nak hidup gembira dan ceria? You just have to do it yourself! Terima kasih buat semua. Langit cerah tiada makna untuk aku hari ini.

Tapi menarik, ramai yang bergembira atas duka orang lain. Maybe not the same scene, yet it happens. Shit happens. They like it. Ambil sahaja aku. Mereka gembira, mereka tertawa. Aku? OK saja.

Mungkin. Itu semua karma. Itu takdir. Untuk mereka. Untuk aku juga. Mungkin.

You're happy? Good.

No comments: